Demonbyrån med lådorna som öppnade sig...

Kategori: Allmänt

sammanfattning av min vecka i bilder.... :)


I söndags hade vi dubbelkalas för martin och elin... Det var trevligt att umgås med elin och hennes familj :)


Valborgsmässoafton började med att jag åt middag hos mormor och morfar, grillad korv, som alltid... Sen körde jag in till stan och såg på gratis bio med amanda, vi var tidiga så vi fick gratis popcorn och läsk, inte helt fel! Vi såg Tusen gånger starkare och Jag saknar dig, sen skulle vi ha sett på Breaking dawn men vi orkade inte så vi åkte hem... :)

Tisdagen har jag inga bilder från, det var bara en vanlig dag, men ledig var man ju... :D


Onsdag och skolan började om... Provmiddag på g, men det var som allt... Slutproduktionsrep istället för balett, miss it! <3 Justde, började på en lampskärm på pysselsaken, kan lägga upp bild då den är klar... :)

Har inga bilder från torsdag/fredag, men lördag lyckades jag fota lite... :)

 
Bra kvalla på bilderna.. Firade bästa Julia som fyllde 16 förra veckan... :D Trevligt och det enda negativa var demonbyrån som skrämde skiten ur mig...


Söndagen kom och jag packade inför Barcelona, ja det är en vecka dit men kändes jätteskönt att ha det gjort! Åkte även på paltfest med massa random från min skidklubb, nice :)

Tror inte attt nån orkade läsa allt ändå så...

Får se vad dagen har att erbjuda idag...