Barcelona, here I come!

Kategori: Allmänt

Känner att jag verkligen är taggad nu, när det bara är någon dag kvar! Väskan är så gott som färdigpackad och jag har plockat fram passet... :)
Selfish and unkind. But despite this Im proud shit, fuck yeap. Alba Cano Mayo Immense | Flickr - Photo Sharing!

I går och idag var det temavecka, vilket betyder att vi dansade i två hela dagar, vilket var välbehövligt... Men tyvärr så får jag inte vara med och dansa dumma-muskelbristnings-shit Ni kan inte ana hur gärna jag ville vara med och dansa idag, hela jag plågades av att sitta på den där stolen... Det var dock skönt att se hur danserna faktiskt blev tightare och mindre röriga... Jag är så stolt över er tjejor! ♥

 

Jag avlutar med denna:
 SO true, I actually am...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: