when you smile at the ground it aint hard to tell

Kategori: Allmänt

Kom på att jag aldrig la upp en bild på mig själv igår...

Har dock inte lockigt hår egentligen, lite vågigt kanske... och min naturliga hårfärg är ljusbrun/gul/grå aktig... svårt att förklara... Jag har i alla fall färgat mörkbrunt och stormtrivs med det... :D

Idag har jag varit i skolan och haft vanliga ämnen där, matte, svenska, fysik, språk och engelska, sen hade jag också balett, Oh vad jag har längtat och så härligt att få träna igen efter lovet trots att man inte är i samma form som före... Det var jättekul i alla fall och vi gjorde massa nytt och piruett övning och det var bara kul helt enkelt!
Sen så har jag också varit till tandläkaren, inte så kul avbrott på dagen, men man måste ju fixa med tandstälningen ibland...

Det var nog allt jag har att skriva just nu, förutom att jag längtar tills vi ska till Barcelona på klassresa, härligt!
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: