felt so lonely in your company

Kategori: Allmänt

Jag har inte bloggat på flera dagar, jag har inte hunnit för vi har haft en hel del prov, bla nationellt i engelska... Det som har hänt under dom här dagarna är att vi har varit på skolbio och sett snabba cash, jag har varit på en pysselkväll, pluggat och köpt examensklänning och lite inför barcelonaresan...
Jag tyckte inte riktigt att Snabba Cash var så bra, den var lite jobbig att hänga med i och så, jag tror inte att det hade gjorn någon skilnad om vi hade vetat vad dom sa när dom snackade spanska, italjenska, arabiska, ryska, belgiska... ?  Inte alls... Något som gjorde att det ändå var helt ok var ögongodiset... Huvudpersonen Joel Kinnaman! ♥

Pysselkväll, varje onsdag i normalmiafoaljen, kul som vanligt..! Målade en tavla och gjorde två ljushållare :)
 
Klänningen är benvit med spets, sen har jag också köpt bikini och två par shorts! 
dålig färg på bilderna...
bikinin är ljusorange, men jag orkade inte fota den... 

Nu ska jag göra mig klar för att börja ta mig till skolan, vi ska dansa en workshop med några dansare från norrdans och sen ska vi stanna efter det och jobba med slutproduktionen. Får se om jag hinner med något mer inlägg idag... Ciao! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: