Countdown

Kategori: Allmänt

Har inte ork att göra ett vanligt inlägg, så det blir ett sånt här istället...


10 saker jag tycker om:
Dans
Familj
Vänner
Sommaren
När man lyckas med saker
Att ha tid över
Att få röra på mig
Kärlek
Sova
Musik



9 saker jag tycker mindre om:
Misslyckanden
Mörker
Reklam på tv och spotify osv.
Dagar då man känner sig ful inuti...
Dåliga inställningar
Prov
Bilder i pass och idkort
Dåligt väder
Folk som får en att bara vilja slå dem i skallen så dem fattar vad man menar



8 bloggar jag läser:
Amanda
Anna-Stina
Agnes
Deniece
Sofia
Julia W
Julia V
Stina



7 saker jag vill göra i framtiden:
Dansa
Bli kär
Flytta
Bilda familj
Hjälpa andra
Skapa oförglömliga minnen
Vara mer i en film



6 saker jag är rädd för:
Misslyckas
Förlora någon jag bryr mig om
Mörker (lite)
Bli sårad
Såra någon nära
När det är helt tyst och man är ensam



5 ord som beskriver mig:
Ambitiös
Blyg (beror på när och vem...)
Modig (beror också lite på...)
Sympatisk
"Bra-humor-enligt-mig"



4 saker jag ser fram emot:
Klassresan till Barcelona
Slutproduktionen
Sommaren
Gymnasiet..?



3 böcker jag tycker om:
Twilight serien
Sarahs nyckel
P.S Jag älskar dig



2 råsnygga killar:




1 bra låt:

Somebody That I Used To Know – Somebody That I Used To Know

Kommentarer


Kommentera inlägget här: